ysms19 Elfyldz 20. Haftaya kadar orada takipliydim. Sonra eşimin tayininden dolayı İzmir içi başka bir özel hastaneye geçtim. 3-4 tane komşum orada doğum yapmıştı. Hepsi çok memnundu.
ysms19 Elfyldz Muhammet Cevat Şerif beye gidiyordum. Çok ılımlı birisi. Hatta bir kere sıra beklerken eski hastası ile sohbet etmiştim. Cevat bey daha önce özelde çalışıyormuş. 20 yıl önce doğum yapmış hanımefendi hala ona geliyormuş.