Merhaba
Hamile olduğumu bilmeyerek adet söktürücü kullandım, dun ilaç bitti. bugün 7+2 hamile olduğumu öğrendim. Doktora gittim acile kalp atışlarını dinledik, farmakolojiye gözükmem gerektiği söylendi. Buna benzer olay yasayanınız var mı? Biraz tedirginimde.