Edanurr_07 su gelmesi normal bişey değil geçen daha birisi yazdı buradakileri dinleyip doktora gitmeseydim bebeğim erken doğacaktı diye buraya yazılmaktansa ilk öncelik doktora yazılması asıl riskli durumlar neler iyice araştırılmalı. Ne durumlarda endişelenmeliyiz bilinmesi lazım. Ya buradakiler doktor değil ki normal yaZsa herkeste bebeğine bişey olsa doktora gitmese ne olacak ?? Yaz doktoruna ona göre gene ne olduğunu bil gene yaz?