Nursahcan Valla ben kimyasal kullanmadım cnaım söyle içinde kortizon olan kremler falan kullanmadım orjınal vazelın sürdüm bi kac kere sonra onu da bıraktım hakıkı zeytınyagı badem yagı kullandım hanı memnun da kaldım