Esraaelisa1 ben mamajoo aldim, kullanip memnun kalan ikiz annesi olan falan da vardi hatta. Teklisini aldim. Ama soyle ki ben 2 yila yakin ise donmeyecegim gibi izin hakkimi kullanacagim diye. Eger 6ay sonra donmeyi dusunseydim parama kiyip medela alirdim sanirim. Benim alma sebebim gogusleri bosaltip mastit vs olusumunu onlemek, onerilen durum bu diye biliyorum. Bir de evden cikarim babasiyla biraktigimda verebilsin evde hep sut bulunsun istedim.