Prensesimm41 ben ilk başlarda Leyla hanıma gidiyordum sonrasında çok memnun kalmadım hastane çok yoğun ve yeni gebeliğimi öğrendiğim süreçte doktor bana biraz özensiz ve ilgisiz geldi. Şu an Acıbadem hastanesine gidiyorum randevu alması çok kolay mesai sonrası da gidebiliyorum ve çok sakin oluyor. Fiyatları baya yüksek o yüzden alternatif bakacağım doğuma doğru.