Nesrinnn 20+1 im ilk gebelik sırtüstü yatıp bacaklarımı kendime cektiğinde kalp gibi bir seyler atıyor sonra geçiyor kimisi hıckırık diyor kimisi damar atması diyor nedir bu ne bi aydınlatırmısınız beni 😅
Deletedmom67 Nesrinnn benim oğlumda ağır abi cnm 😊 22 bitti 23.haftaya girdik halaa daha tek tük vuruyor 😊😂
deletedmom25 Nesrinnn benim oğlum da uyutmuyor ne zaman uyumaya geçsem el ayak kafa tekmeler uçuşuyor halı sahada sanırım uyuyamıyorum şimdiden kerata varya nasıl da annesine rahat vermiyor gecenin 2 sinde uyumaz mı uyumuyor sabah 7 de başlıyor tekmelemeye acıkıyoruz 🤣🤣🤣🤣🤣
Lovebaby32 Nesrinnn bende 18 haftalık oldum daha hissetmiyorum heralde bi süre daha hissetmicem desene 🤫🤭😋
Eagil Bazen benmde duzenli araliklarla tik tik edio anlamiorm ne oldugunu vurma gibi ama cocuk oyle duzenli tak tak vuramazki
Nesrinnn Deletedmom67 aa aynı sayılırız cikolata yiyip sola yatıncada tık yok bizim cocuklar hantal olacak belli 😅😅
Nlyakts Sağlık ocağında ebeye sormuştum ben o senin nabzın demişti simdi kalp daha çok çalışıyor ya daha çok hissediyormusuz 😉
Deletedmom67 Nesrinnn bebek planladgm icin ben 3 ay önceden başlamıştım cnm daha sonrada 1 ay daha kullandım 😊