Hira bende o haftalarda öyleydim hiçbirşey yapamıyordum ama şuan maşallahım var herşeyimi yapıyorum ağrım sızım hiç yok şükür arada sancılar oluyor tabi o ayrı ama bütün gün ayaktayım yani 😊 yatmaktan çok bunalmıştım şimdi şükrediyorum 🙏🏻 Amin inşallah sağlıkla gelsin bebişlerimiz 😊💕❤