Kızlar 12 haftamda doktorum kız gibi ama emin olamıyorum yanılma payım cok yuksek dedi 2li taramamdan sonra aytintiliya girdim tepeden tırnağa 14 hafta da yani erkek dedi basak doktor sımdı 15 haftalık olduk başka doktor kız gibi görüyorum dedi kafam karıştı bu durumda olan var mı