Tugceasl 🌼bebeğimin hareketleri artık daha net hissediyorum 🌼mide yanmasına çözüm buldum 🌼hafif hafif sırt ve kasık ağrılarım devam ediyor 🌼 ve hala cinsiyetini öğrenemedim 👋🏻 ee sizlerde durumlar nedir
Busradrk Tugceasl bende 18+1 im ama daha hareketlerini hissedemedim🙈 mide yanmasına ne çözüm buldunuz??? Benim ara ara yanıyor ilk zamandan beri.. Cinsiyetde erkek öğrendik🤩😍
BebegimleYeniHayat_34 Tugceasl Maaşallah 12 haftada cinsiyet tahmini yapıldı bizim 13.haftada ikili tarama testi sonucu alırken net bir şekilde erkek dendi ama bizde 20+4 haraketlerini hissedemiyorum henüz çok değişik sürekli evham yapıyorum o yüzden benimde çok ağrılarım oluyordu gece uyuyamıyordum hamile yastığı aldım şimdi çok şükür rahatım
kubra_c Busradrk Sizle aynıyız bir de oğlum olucağını öğrendik ve 18+1 ‘iz ve bende daha net hareketini hissedemedim 🙈 ya aslında böyle bir yerde toplanmış gibi hissediyorum bazen ama bebek mi baska bir şeyden mi anlayamıyor insan net tekme atsada bi görsek dimi 😂😂
Busradrk kubra_c ayy evet yaa bizde hissedelim artıkk 🙏🏻🙏🏻🥰 benimde sanki böyle arada karnım sert oluyor gibi oluyor sonra geçiyor anlamıyorum ilk gebeliğim zaten
kubra_c Busradrk Benimde öyle 😌 ilk olduğu için bu kadar heyecanlıyız bence zaten nasıl bi his merak ediyor insan 🐣
Busradrk kubra_c evett hayırlısıyla gelsin o hareketli günler 😍 doğumunuz sizinde nisanın başına geliyor demii?
kubra_c Busradrk Evet canım ilk zamanlar 15nisan gösteriyordu suan 9nisan gösteriyor ultrason 🥰 inşAllah zamanında gelirler 🐣
Nursahcan 37 olduk bugun oğluşumla cok rahat gecen hamileliğimin ardından 36 da bir bel agrısı başladı ki yürürken oturup kalkarken cok agrıyor baya zorlanıyorum dünden beri nadiren kasıklarımda hafıf bı agrı oluyor arrık oğluşumun en ufak tekmesi beni hoplatıryor onun dışında bian önce ona kavusmak istiyoruö 🥰
Busradrk kubra_c benimde 14nisan gösteriyordu bu gittigimde 7nisan dedi🙂 sağlıkla gelsin yavrucaklar 😇💙
Tugceasl BebegimleYeniHayat_34 12 sen beri net değil bekliyorum bakalım elbet kendini gösterecektir bende öyle hamile yastığı rahat oluyor gerçekten 🌸 sağlıkla gelsinler de mühim değil hiç bir ağrı