Benim👋 benim de regl tarihime göre 2 hafta geriden geliyor. Çok sorun olacak bir durum değil, doğuma kadar eşitlenebilir yahut o kadar iri gelişkin bir bebeğin olmayabilir dedi. Bunda üzülecek bir şey yok canım inan ki sağlıklı olsun, azıcık az kilosu olsun napalım. Prematüre doğan büyümüyor kilo almıyor mu sonrasında? Haftaya tekrar gideceğim kontrole. Yine paylaşırım inşallah dediklerini.