Bende 37 oldum sabah kontrle gidecem ama bende de enfeksıyon var daha once bi kere ilac kullandım gecmıstı ama gene basladı normalde hic bıyle olmazdı dogum yaklastı dıye eşimin ailesinin hanına geldık kaynanam ve görümcemde teyzesının kızında enfeksıyon var halı ile aynı ec yı kullanıypruz naptıysaö buraya gelınce kurtulamıyorum normalde yatılı gelemzsek wc ye gırmıyordum tutuyordum ama artık aynı evde oldugumuz için öle imkanım da yok sirkeli su ile temizleyın dedı doktor sabun kokulu pecete dus jelı kullanmayın dedi