Ya bence direk sezeryan isteme belki çok kolay bir doğumun olacak. Sezeryan kötü demiyorum tabi ki önce sağlıklı bebekler doğsun en önemlisi bu ama normal doğumu değerlendir bir sıkıntı çıkarsa benek dönmezse vs vs öyle sezeryan düşün derim. Bir gün çekceksin bu acıyı arkadaşımdan biliyorum sezeryan oldu seneler geçti bazen hala dikiş yerleri açıyor. Bunu bana bir arkadaşımın annesi de demişti kadın kaç yaşında hala bazen acıyor dedi