Ncmtntuuba Kızlar bebeğinizin kilosu kaç ? Ben 22.hftadayom 480 gram dedi doktor iyi dedi ama bilmiyorum tam değeri sizin nasıl ?
Zeynepahmett Ncmtntuuba benim ikiz canim 22+2yim bugün gittim 21+5cikti ultrasonda. Detaylı için gitmiştim doktor birkaç günün önemi yok dedi. Biri 455 diğeri 465 gram. İyi ya da kötü demedi. Ama ortalama bence senin de benim de
CupCake Ncmtntuuba bende 22. Haftadayım , ama en son 21. Haftada gitmiştim , o zaman 440gr dı. güzel demişti doktorum , bence seninki de çok ideal . Sanırım Çok kilolu olması da iyi değil zaten normal doğum İçin . 😇