Merhaba arkadaşlar , benim 23 aylık bir kızım var ve şuanda 15 haftalık ikiz bebeklerime hamileyim . Doktorumuz tek yumurta ikizi dedi ve ikisi de kızmış 🥰benim için biraz zorlukları olcak ama öncelik sağlıkla dünyaya gelmeleri 🙏🏻 Yavaştan isim arayışına giriyorum ikiz kız isim önerisi olanlar yazabilir mi ☺️? Birbirine uyumlu olmalarına gerek yok diye düşünüyorum ama farketmez de tabi