Kızlar 28 haftalık gebeyim. Bugün sağ kolumda aşırı karıncalanma/uyuşma hissi var. Üstelik parmaklarımı da uyuşturuyor. Bunu yaşayan var mı? Normal mi? Ne yesek ne içsek ne yapsak geçer? Neden dolayı oluyor? Bardağı tutamayacak derecede uyuşuyor bazen. Hatta şu an meyve soyarken bile aynı durum çok rahatsızlık verici😔