Rumeysa245 benim hamilelik oncesi donemde oldu, fitil kullandim ben de ama onun disinda vajinal mantarin buyuk bi sebebi candida mantari, bu da yediginiz besinlerle vucutta olmasi gereken candidalarin cosup size zarara varan boyutlara gelmesi gibi en buyuk belirtilerinden biri vajinal mantar zaten. Candidalari da vucutta normallestirmek icin belli bir beslenme programina uyup die-off denilen surece gecirmek lazim. Bi arastirin isterseniz, ilac vs daha cok gecici cozumler olarak kaliyor. Hamilelikte birebir uygulayamayabilirsiniz ama aklinizda olsun beslenmenize candida ya yonelik dikkat ettiginizde vucudunuz once tepki veriyor mantarlar olmeye basladikca, o surec gectikten sonra cok cok iyi oluyorsunuz, iyilesmenin basladigini hissediyorsunuz. Dalin de iyi gelmis olabilir ama hicbir doktor genital temizlik icin sabun, sampuan, ozel temizleyici vs pek onermiyor, ona dikkat edin bir de ph iniz bozulmasin. Gecmis olsun