Blablabla35 erzurumda 1 tane özel hastane vae zaten ona da hastane demeye bin şahit lazım hele bu pandemiden sonra sağlık ocağından hallice oldu. Şahsen orada ki nerdeyse tüm doktorları denemiş biri olarak ki en son bu hafta 36. haftamdayım doktor değiştirtdiler bana düşünün zor bir karardı kesinlikle Metin İngeç’e gidin derim. Ona bile gidemiyorsanız Araştırmada herhangi bir doktor ya da yapılan tahlil nst bile buharadan kat kat iyidir. Hümeyra hanıma gittim 12-36 arası ve kendisine kalsa beni 34. haftada erken doğuma alacaktı. Beni o kadar korkutup moralimi bozduki sayesinde 2-3 haftadır ne yaşadığımı biliyorum ne bir şey. Velhasıl bana yanlış teşhis koyup bunun sonuncunda da erken sezaryene almaya çalıştı. Fakat ben başka bir doktorun daha fikrini almak istediğim için Metin Beyi önermişlerdi onun muayenehanesine gittim. Burada 300 yazanlar var ama ben sekretere sordum internette 300 gördüm diye hayır 400₺dir hocanın ücreti dedi ve ben her gidişte 400 verdim🤷🏻♀️ Kendisinin bilgisine diyecek yok zaten ama cihazı da o kadar kaliteli ki adam yatırımını çok mantıklı yapmış. Hümeyranın 34te doğurtacağı bebeğim için ne ciğer geliştirici iğneye gerek var ne erken doğum gözükğyor dedi sadece 3 günde bir nst haftada bir ultrason dedi. Bunları da kendi izinde burada olmasa bile araştırmaya gidip ismini veriyorsun özel hastane gibi muamele ediyorlar zaten. Buharada elli kere nstye girdim ve hepsini sırt üstü yatırım çektiler 32den beri düşünün 8 aylık hamilesiniz sırt üstü yatırıyorlar ne nefes alabildim be bir şey çeken hemşire bir kere bile yataktan kalkarken yardım etmedi. Geçen hafta dedim ki neden sırt üstğ böyle bebek de hareket etmiyor ben de nefes alamıyorum en iyi hareketi sola dönünce oluyor öyle yatsam olmaz mı hayır öylr kalp atışını duyamayız dedi ama burada başka şehirlerdekiler de hep sol ya da sağa yatırılıp çekildiğini söyledi. Bu hafta araştırmada nstye girdim ve hemşire direkt sola doğru yatırarak çektirdi dedim ki size helal olsun 1 aydır bunu söylüyprım yapmıyorlar dedi ki sırt üstü olur mu hiç damarlara baskı yapıyor r türlü alırız kalp atışını.
Bunları benim psikolojimi bozup yanlış tedavi ve yöntem uyguladılar herkes bilsin diye söylüyorum. Benim tansiyonum yükseliyor hümeyra dedi ki hamilelikte çıkan tansiypna ilaç verilmez tek çaresi doğumdur. Metin bey tansiyon takibi yapıp ona bildirmemi ve tahliller istedi sonucunda bana tansiyon ilacı yazdı ve tansiyonumu kontrol altına alabildim sayesinde. Hümeyraya kalsa ben de 33. haftada doğurdum diyip duruyor. Bu arada hümeyrada normal doğum yapan duymadım adan zye herkese sezaryen yapıyor kendisi. Bir şekilde mecbur bırakıyor. Size önerim eğer erken haftalardaysanız bir kaç doktor deneyip kendiniz karsr vermeniz ama en azından detaylı ultrasonda metin beye mutalaka gidin. Detaylı çok önemli bir çok risk orada belli olabiliyor tabii anlayan biri olunca bakan kişi