Bende oraya gittim ama hastane koridorunda korona yapılıyorkem denk geldim bırktım serum takılmma gerekiyordu fiyat vermeden imza atmam için soeun çıkardılar birde dr muayenesinde dr un anlında kam vardı pardon doğumdan yeni çıktım kn kalmış dedi kandan neler bulaşıyor bu pandemide bide o yüzden içime hiç sinmedi orası ya gerçekten evimede çok yakın ama gitmiyorum