busegrr Kızlar 5+3 günlük gebeyim bugün progesteronum 6 çıktı, kanama şikayetiyle gitmiştim hastaneye. İğne ve ilaç verdi doktorum. Aynı durumu yaşayan ve normal seviyeye çıkartan var mı? Korkuyorum🥺
kubra_c busegrr korkma canım çoğu kişinin başına geliyor bu durum maalesef. Ben hamile kalmadan önce progestan desteğine başladım 18+1’iz hala kullanıyorum kanamayı kesiyor ama doktorun gerek görürse kullandırmaya devam ediyor gerek görmezse bıraktırıyor. İğnenin etkisi daha fazla buyuk ihtimal kanaman durduğunda iğneyi keserler bir müddet sadece fitille devam edersin. Bu süreçte bebeğine en iyi gelen şey pozitif olman bol bol uzan ağır iş yapma ve konuş onunla 😌
busegrr kubra_c ya teşekkür ederim yaşayanlardan duyunca rahatlıyorum çünkü ilk gebeliğim ve duyduğum dondum kaldım. İğneyi ikinci kez vuruldum akşam ve kanamam baya azaldı çok şükür
kubra_c busegrr rica ederim insan kanamayı ilk gördüğünde illaki korkuyor ben alışkın olduğum halde artınca korkmuştum ama hemen toparlayıp ümit kesmemek lazım ki bebek hissetmesin 😌