Merhaba arkadaşlar geceden beri bazen 20 dkda bir bazen yarım saatte bir karnıma bir ağrı saplanıyor nefesimi kesiyor nerdeyse hareket etmek çok zor oluyor yaklaşık 10 saniye sonra geçiyor belim de geceden beri ağrıyor doğum sancıları olabilir mi sizce bu arada 39+6 yız