Merhaba anne ve anne adayları ❣️
İstanbul Arnavutköy’de oturuyorum 5+3 üz ilk kontrole Şafak tıp merkezinde bir doktora gittim ama çok içime sinmedi sanki. Çevrede girmiş olduğunuz memnun olduğunuz hastaneler ve doktorlar varsa yazabilir misiniz? Avrupa yakası genelinde de olabilir 🤎