fndckp Herkese merhaba kızlar, Bebeğimin hareketlerini yaklaşık 10 gündür hissediyorum. Ve hissettiğim günden beri hep aynı yerde hissediyorum hiç değişmiyor. Sürekli bi pıt pıt durumu var. Sizde durumlar ne?
Maestro fndckp bendede durumlar aynı göbeğimin Altında kalp atışı gibi pıt pıt vuruyor gibi 😍😍 bende 21+4gunundeym
urazaslan fndckp benimde aynı öyle özellikle sırt üstğ yatınca kasıklarda pıt pıt segirme gibi oluyor iki gündür☺️ 21+2♥️
imerveg fndckp hayirli olsun canim 🌸 benim 16. Haftamda basladi o pitpitlar simdi 20. Haftadayim elimi koydugumda bile ittirdigini hissedebiliyorum benim de yattigim zaman daha fazla 😂 benim oglan biraz sabirsiz galiba 😂
ayseH3415 Bizde bugün 22. Haftamıza girdik bende de pıt pıt hareketler çok oluyor özellikle yattığım zaman hareket genellikle aynı yerde oluyor bende ☺️
benimoykum Haftamiza girdik biz de dakikalar itibariyle masallah cok hareketliydi bugün ben de 10 gundur falan hissetmeye basladim ama hic bugunku gibi olmamıştı her hareket ettiğinde mutlu oluyorum 😍 hep aynı yerde minik minik hareket oluyorsa hickiriyordur büyük ihtimal