Aseldenizberen Merhaba anneler 32 haftalık hamileyim şiddetli grip oldum ilaç kullanamıyoruz tavsiyeleriniz varmi
Gulcan0187 Aseldenizberen geçmiş olsun. Bende şuan gribim tek yaptığım bol bol c vitamini içeren meyveler yemek. Nane limon içmek vs.
Maestro Aseldenizberen bol bol karanfilli su tüket canım bol su ve C vitamin içeren meyveler çok faydalı olacaktır birde içebiliyorsan tavuk suyu çorba bol sarımsaklı yada kemik suyu bol sirke sarımsak limon bu aralar covitde arttı daha dikkatli olmanı tavsiye ederim çok geçmiş olsun
Derenannecik45 Benim de öküz kocam evin içinde ağzını kapatmadan heryere hapşırdı ve şuan bende grip oldum çok kötüyüm nefes alamıyorum ayı bide umrunda değil 😖😖 ağır geçiriliyor grip galiba baş ağrısı nefes alamama ve aşırı boğaz ağrısı var 😭😭😭
Aseldenizberen Derenannecik45 benim kizim 6 yaşında o grip oldi maalesef bana gecti ama benim sinüzit var die cok agir geçiyor suan bile maske ile yatıyorum allahim sifa versin inşallah hepimize