AyhanefeninAnnesi
-yatabiliyorsaniz sorun yok, ilerleyen haftalarda biraz daha zorlasacak ama 22-23’ten sonra sirt ustu yatip kalktiginizda tansiyon dusmesi olabilir, dikkat edin.
-12’de ikili taramada gorse de 16’daki kontrolde cinsiyeti soyledi bize dr
-daha dogal ve sade icerikli temizleyici kullanin derim, nemlendiriciyi de ihmal etmeyin
-cok asiri miktarlarda kullanmadiginiz durece cok zarari olacagini sanmiyorum ama hicbir seyi surekli ve cok fazla kullanmamak lazim bence hamilelikte.
sevgiler 🌺