civciv1520 Canım hamileliğimi daha bilmeden bacak ağrım vardı hem sağ hem sol ama sağ bacağım daha kötüydü. 3-4 gün üstüne basamadim. Sonra hamileligimi ogrendim . Bana soranlar olmuştu hamileliğini hissettin mi ne gibi belirtiler oldu diye bende bacaklarıma vurdu demiştim. Kesin kız dediler cinsiyet için. Ve kızım olacak Allah’ın izniyle.. tabi böyle şeylere inanmam ama kız dediler kız oldu . Belki tesadüf bilmiyorum benimkisi.. Allah gönlünüze göre versin. Korkacak bişey yok bence. Ama istiyorsan genede git doktora bana bir sürü ilaç vermişti doktor eczaneye gittiğimde kalbim sıkıştı. İçimdeki ses alma içme hamilesin diyordu. Ve almadım ilaçları. İyikide icmemisim 😍☺️❤️💕