Kızları benim ilaçlarım d vitamini, sidofer ve regenesis max haftam 24. Doktorum regenesis maxı doğumdan sonra da kullanacaksın dedi bu hem folik asit hem de multivitamin.
En başlarda gayet ii kullandım regenesisi. İlk 4 ay falan.
Ama bu kan ilacı ve d vitaminini her gün kullanmıyorum ya unutuyorum ya içim istemiyor. Özellikle d vitamini böbrek taşımı tetiklediği için gün aşırı kullanıyorum.
Bir şey duydum doğru mu bilmiyorum size sormak istedim. D vitamini eksikse bu ilaçlarla düzelmezmiş zaten. Sizce her gün kullanmak şart mı bu ilaçları? Biliyorsunuz kan ilacı aşırı iştah, kilo artışı ve kabızlık yapiyor. İlaçların yan etkisi de çok.