Hayalayaz Normal şartlarda normal doğum 1 gün,sezaryen 2 gün idi. Covidden beri bizim şehirde ve diğer bi kaç il ilçedeki arkadaşlarım hep 1 gün kalmış normal veya sezaryen. Sezaryen olanlar da yürüyüp gaz ve tuvalete çıktıktan sonra imza atmışlar sadece.Yani durumu iyi olanlara odalarına gelip sormuşlar, covid sebebiyle isterseniz imza atıp çıkabilirsiniz diye.