40+4 de bebeğim gelmediği için propess işe normal doğum olucaktı akşam 9 da uygulandı herşey güzel gidiyordu taki sancılar tam anlamıyla başlayana kadar bi anda gelen kusma ile propess kendimi kastığım için düştü daha sonra bebeğim strese girmiş ve dışkısını yapmış acil sezaryene aldılar şuan küvezde ve beni eve gönderdiler daha kucağıma bile alamadım 😔 sütüm gelmiyo sütümün gelmesi için ne yapabilirim bilmiyorum aklım hep onda 😔