Sonunda günleri saya saya bitirdik aynı beden de oğlum ile bu son gecemiz 🥰 Yarın sabah 8 de hastaneye yatışım yapılıyor sabah 10 da sezeryan doğuma gireceğim allah izin verirse😊Burda çok güzel zamanlarım geçti hamileliğim boyunca çok güzel insanlar tanıdım bana çok şey kattılar. Beraber üzüldük beraber sevindik beraber sinirlendik 😂😂 Rabbim evlat isteyen herkese nasip etsin insallah bu gece uyku yok bana dualarım sizin ile 🙏🏻😇 Doğumu olacak yada yaklaşan herkese hayırlı doğumlar dilerim rabbim herkese sağ sağlim kavuşmayı nasip etsin insallah 🥰 Benim için de dua ederseniz çok sevinirim ❤️