Elifff25 ilk gebeliğim kimyasal olmustu kafaya okadar taktım ki tekrar hamile kaldığım da bu sefer keseyi düşürdüm okadar üzüldüm okadar ağladım ki artık dedim yeter takmayacagım aklıma geldiği An başka şeyler düşüneceğim her aklıma gelmesinde allahım sana bırakıyorum dedim düşünceyi kafamdan kovmak için sen bilirsin rabbim dedim illaki akla geliyor gelmiyor degil ama her gelişinde allahım sana bıraktım dedim çünkü biz ne yaparsak yapalım rabbim vermezse olmuyor. Düşün sonrası hiç adet olmadan tekrar hamile kaldım bu sefer korunmadım çünkü çok yıpratıcı olmustu kimyasal sonrası korun demişti doktor korundum yine düştü. Dedim kimseyi dinlemeyeceğim hamile olduğumu öğrenince sevinemedim bile yaa düşerse diye. Şimdi 31 haftalık olduk 🤭 gerçekten takmamak gerek yoksa olmuyor psikolojik olarak çok yoruyor insanı inşallah herkese sağlıklı gebelik nasip olur 🤲🏻🤗