Zeynep0606 Arkadaslar kadik ve bel agrim cok fazla sizlerin nasil? Ayrica seyirmeler oluyir arada insallh bebegin iyi olduguna dair isaretlerdir hissettiklerim benim gibi hisseden anne adaylari var mi?
Esraguler Zeynep0606 bende 11+3 üm canım kalca ve bel agrım var diger türlü şükür rahat geciyor hamileligim seninkilerde cok normal canım bebek gelişiyor