Azizesoran Cekirdekailem Canım kendisine gitmedim ama Medline hastanesinde zeynep hanım varmış. Kadınlar tam bir felaket tellalı. Mecburiyetin yoksa Fethi Hanaya git. Ben kaç tane doktor gezdim en son işte bu dedim. Sami Güngör de çok iyi arkadaşlarım gidiyor. Fethi beyden memnun kalmasak sami beye gidecektim en son. Fethi bey operatör doktor sami bey de doçent yardımcısı. Sevgilerle.
Tibektas Cekirdekailem ben zeynep hanımda doğum yaptım dün gece , 9 ay ve doğum her anlamda tek önerebileceğim isim diyebilirim
Cennetulmeva Ben kendisine hiç gitmedim ama instagramda gördüğüm kadarıyla biliyorum zeynep berram var instagramdan bi bakın ve isterseniz gidip görüşün kendisiyle tavsiye değil yani sadece bildiğim bi tek o var
Azizesoran 01Aselasil Ben gidiyorum kendisine. Eminim memnun kalacağınıza. 17 sinde de ben gidiyorum kontrolümüz var. Kaçıncı haftasınız?
01Aselasil Azizesoran yaa 🥰 suan 6 hafta 6 günlük ıkız olabılme ihtşmalı var tuncelide doktor bulamadık bı denıcegım insallah hayırlı haberler alırım
Cekirdekailem Çok teşekkür ederim kızlar zeynep hanıma gittim gayet iyi ilgilendi benimki şuan 9.haftada. Doğum için ankara düşünüyordum
Emation55 Ben sanki beye gidiyordum suan memlekete gelmek zorunda kaldgm için burda doğum yapacağım sami bey muhteşem espirili ilgili bir doktor şahsen onda doğum yapmak isterdim ama nasip fethi beyde çok iyi diorlar