Canım bende 36+6 yım kaç gündür bir bel agrısı yürürken canım acıyor egilp kalkarken nerdeyse topallıyarak yüryorum yarın kontrl var doktora sorum heekezde doğum belirtisi farklilik gösteriyprmus mesala kımısının kasıktan agrı girerken kimin belden agrı olurmus kiminde suyı gelir kimisinde gelemzmjş