Arkadaşlar çok stresli ve telaşlıyıydım erken doğum yapacağım için hep sizlere danışıyordum hatta çoğu şeyii☺️ Dün yani 10kasımda sabah 7.50 de hastanedeydim 09.05 gece bebeğimi verdiler babasının kucağına ❤️ Spınal sezaryan oldum ve memnun kaldım sadece doğal olarak dikiş ağrılarım var hala 😩 Ama bebegımın kokusu herşeye bedel. 36+4 te doğum yaptım kilosu 2900 boyu 50 cm olarak dünyaya geldı benım oğlum. Benım onerım bol kahve tuketın ben ılk gün tüketmedim ve baş agrım çok oldu😒 48saat yerıne hastanede bu gece yattım gaz çıkaramıcam dıye korkmuştum ama cıkarttım bebekte kakasını yaptı ve muayeneleri olduk çıktık. Pandemımden dolayı erken çıkmamıza ısın verdiler şükür evımıze geldık😇 birde bebek hemen büyür diye büyük kıyafetler almayın ne zaman gelecekleri bellı olmuyo büyük gelebılıyo🙈😁 herkese hayırlı ve kolay doğumlar diliyorum inşallah bu vaazda doğurun😻😻 sorularınız olursa seve seve yardımcı olurum ❤️