Zeynebinannesiyim Sata göre 7+4 ama hala bebek görülmedi. Adet düzensizliğinden dolayı geç yumurtlama oldu muhtemelen ama beta şu an 10.000 kaçıncı haftadır
Hosgeldinbebek Zeynebinannesiyim ultrason cihazına göre değişebiliyor hemen ümitsizliğe kapılmayın, bir de vajinal ultrason daha net bu konularda.
Nursahcan İçini ferah tut annesi ben evde test yaptım cift cizgi hastaneye gittim kese var bebek yok dedi haftaya tekrar gel dedi ama bebek büyük ihtimal yok dış gebelık dedı cok üzülmüştüm ama bi gittm ki bebiş varmiş simdi 36+6 olduk
Kuzeyufuk Alttan muayene ederlerse görürler keseyi ve nereye gidiyorsunuz bilmiyorum ama Ultrasonu iyi olan bir doktora giderseniz daha iyi olur