Genelde hamilelikde iştahsızlık cok oluyor kızlar bulantı için cok agır seyler yemeyın ama me yerseniz yiyin gene de oluyor fakat iştah için kendınızı zorlayın mesala az az yiyin ama sık sık yiyın ve süt ve muz yiyin bebege cok iyi geliyor ben bi ara agzıma lokma alasım gelmiyordu süt muz yedim bebeiş o haftalarda kilosu normaldı