merisenel-2016 Brclidya son haftalarda bebek yer kapladığı içim olduğundan daha az kilo da görünüyorlar genel olarak bilginiz olsun😊
Brclidya yasen1 maşallah gayet normal kilosu biz biraz küçüğüz umarım alir ama tam 4 haftamız var doğuma
Brclidya merisenel-2016 yarin 36. Haftama gircm geçen hafta cuma 2kg 250 gramdi doktorum değeri altin da değil ama küçük dedi gebelik şekerim de var insülin kullanıyorm bende almıyorum kg umarım bebis alir
merisenel-2016 Brclidya içiniz rahat olsun son haftalarda birden kilo alıyorlar ve dediğim gibi az da çıkıyor ultrasonda😊
Brclidya merisenel-2016 insallah 😊 gebelikte sekeri de olunca bazı gıdaları tuketemyrm korkum o yüzden de icim rahatladı cok tsk ederim 😊
Brclidya busrasentas kiz arkadaşıma da ole dediler iri bebek diye 4kg bulur diye 3.600 doğdu cocuk ama sezeryan normal dogum yapamaz diyw
busrasentas Brclidya aynen bize de öyle dediler sezaryen daha iyi olur 38 dolunca alalım diye sağlıklı olsunda yeter ki 🤲🏻 Bu kilo işi biraz anne babanın genetiğine bağlıymış bizimki babasına çekti sanırım☺️
Brclidya Nas61 cnm 50 g yükleme yapıldı 100 lerin üstünde cikti diabete yönlendirdi diyet uygun gormedi devamli olcuyordum aclik şekerim yüksekti devamli suan aylardır insülindym ve gayet güzel gidiyor
Brclidya busrasentas aynen ole arkadaşımın da 38 haftalık aldıklar önemli olan sağlık ole ya da böyle büyürler 😊