EceElif Bulut18 19+2 haftalık olduk bizde bal kızımla 2,5 kilo aldım. Çok iştahım yok 😒 oğlanlarda bu haftalarda 5_6 kilo almıştım 😔
Nur-1 Nisanurunannesi3850 hiç bilmiyorum valla bide ilk başlarda mide bulantısından kilo vermiştim😪 son aylarımda düzenli olmaya başladı ama oda 1 kilo olmuş daha 😅
babyackgz iremfidan1 ben daha 10 kilo alırım doğuma kadar zaten 😂 doğum sonrasını düşünüyorum kara kara
Papatyamsi Kizlar iyi geceler alakali değil ama benm gebeligim 17+1 bu kac gündür bebegi hissetmiyorum sanki yaşayan oldu mu aranızda?
Busra0519 Papatyamsi bende öyle geç hissetmeye başladım ama benim plesanta duvarım ön tarafta olduğu için hareketlerini hissetmeme engel oluyormuş belki seninkide öyledir panik yapma hemen 😊
Elifirem İlk gebeliğimde 17 kilo almıştım dogumdan sonra 10 kilosu kalmıstı verememiştim ve bu gebeliğimde kilom daha cok :( çok kilo almak istemiyorum kilo almaymları görünce imreniyorum daha 14 haftalığım 30 dan sonrası düşündürüyor beni :(
iremfidan1 babyackgz aynen valla bende öyle 20si taşta gerisinide bilmiyorum artık nolur😄 insallah veririz doğumdan sonra bide süt olsun diye yemeler başlamazsa 😄😄😄