Mucize21 18-0 olduk çok şükür🙏🏻 Ama çok halsizlik ve bulantım oluyor baş ağrısı ilk aylarda 2 ay oldu ama durdu şu an 2 gündür tekrar oluyo ağızda acılık normalmi acaba 😕 ve karnımda ağrı küçük hafif sancılar oluyo
oykuduru21 Mucize21 benimde çok halsizliğim var makineye iki tabak koyasım gelmiyor valla 🤷🏻♀️ Buruk buruk karın ağrıları da var doktoruma söyledim ama ciddi bişey değil sanırım normal karşıladı
NurTekmile Mucize21 imkan varsa en güzeli bol bol dinlenmek ve uyumak biz 32 haftalıgız ilk gunden beri hic is güc kovalamıyorum kalsa kaliyor uykum geldimi uyuyorum uzanıyorum 😅😅
Mucize21 oykuduru21 bende öyle düşünüyorum ama yinede endişeleniyorum sonuçta içimizde büyüyen bi can var illaki günlük hayatımızdan farklı olacak bazı şeyler ama okadar aradan sonra tekrar bulantı halsizlik farklı bişemi var fikrinide koyuyo aklıma🤷♀️