OOKalp01 Bir kac haftadir agrim oluyo otururken donerken falan nasil gecer acaba sizin uyguladiginiz bilfiginiz birsey varsa soyleyin kizlar
Myssr OOKalp01 doktorunuza soyleyn magnezym yazsin baya ii geliyo ben de agri dan oturp kalkamiyodm simdi iyiyim
Esilagms77 Benimde agrıyor çalışıyorum gün içinde çok ayakta kaldığım için sanırım dinlenince geçiyor
Yetergumus6327 Myssr galiba ilk gebelikte onu kullandigim icin agrim olmazdi 2.de vermediler cok kotu agriyor dogrulamiyorum oturdugumda
SofiB Kaç haftalıksınız acaba bende de başından beri kalça ağrısı var doktora bahsettim daha bebeğin yapcağı bir ağrı olmaz çok erken demişti ama geçmiyor sert yere oturamıyorum
OOKalp01 SofiB 14 haftalik olduk bir kaç haftadir var soylicem doktora ayaktada çok durmuyorum ama işte ağrıyo hep