Herkese merhaba, bebeğim Nisan sonu Mayıs başı gibi doğacak inşallah, sizlerden ricam alacağım kıyafetlerin ay olarak hangi beden almam gerektiği konusunda yardım istiyorum.
İlk 3 aylık süreçte Mayıs-Haziran-Temmuz da kısa kollu giyemez deniyor küçük olduğu için üşeyeceği yönünde görüşler birde HMden alışveriş yapanlar için bedenleri bildiğiniz üzere yenidoğanda çoğu 0-1/ 1-2/ 2-4 / 4-6ay şeklinde mevsimide baz alırsak HM den hangi beden aralıklarında alışveriş yapmam gerekir ve uzun kollu kısa kollu bodyler nekadar olmalı fikir rica ediyorum kafam çok karıştı nasıl alsam bilemedim. 🙏🏼 Şimdiden teşekkürler.