Merhaba sevgili anneler bilgi almak istiyorum daha gebeliğimin ilk haftaları ve 3 kilo almış gözüküyorum ve ne ekmek ne makarna nede hamur işi tüketiyorum sabah kahvaltısı yapıyorum ve akşam yemeği yiyorum sadece bol su tüketiyorum ve ona rağmen 3 kilo almış gözüküyorum regli olamadığım için onun vermiş olduğu bir şişkinlik söz konusumu acaba bilgi verirmisiniz