Bende birkaç gün önce aynı oldum 25 haftadayım maalesef koltuğu ittirdim ve akşamında kanamam oldu kırmızı değil pembemsiydi sabaha kadar kahverengine döndü bebeğin hareketlerini takip ettim herhangi bir ağrımda olmadı doktoruma mesaj attım ne olur ne olmaz kontrole çağırdı cumartesi gideceğim şuanda kahverengi lekelenmem de bitti çok şükür