Asel38 Hamisler nasıl gidiyor bu haftalar bizim gayet iyi sadece daha hareketlrini daha net hissedemedim
Bsk-12 Asel38 ben de hiç hissetmedim hareketleri ya ilk gebelik diye normalmiş herhalde. Bide bişey soracam doğum için bir tarih verdi mi doktorunuz acaba ?
Serrax Asel38 18+6 yım 15 ten beri hissediyorum 2.gebelik olduğu için sanırım erken hissettim:) erkeğimizi bekliyoruz🤗
Eminik Bsrdrdu1907 bende 18 +5 hissediyorum hareketleri ama ikinci hamileliğim sizin ilkse daha geç hissedilirmiş
Asel38 Bsk-12 bilmiyormki canım benim ikinci gebelgim ama daha bende hissedemedm 1 nisan gibi dedi doğum için
Yelizimmmm3447 19+6 olduk şükür oğlumuz poyrazımız ❤️3 gündür haraketlerini hissediyorum çok güzel bir duyguymuş şükür olsun onu bana verene sağlıkla kucağımıza alalım bebeklerimizi❤️benim tek sıkıntı bel ağrılarım oluyor sizdede varmı kızlar🙄
Bsrdrdu1907 Yelizimmmm3447 evet var canım en ufak ev süpürsem yada sabit kalacagım bişey yapsam gün içerisinde yatınca kalkamıyorum wcye gidemiyorum yeri geliyor
Yelizimmmm3447 Bsrdrdu1907 yataktan kalkarken bacaklarımın üstüne basamıyorum biraz yürüyünce açılıyorum son haftalarda napcaz valla annelik zor 😂🤦♀️
Ecmelbeyza Anne18 ay canım hissediyor musun ? Ben de arada pıt pıt köpük patlaması gibi ama net tekme göremedik . Sanki damar seyirmesi gibi ama çok arada sırada 🥺ben ne zaman hissederim
Anne18 Ecmelbeyza artık hissediyorum canım cok güzel bir duygu hele ki muz yiyince sen de hissedersin arttık sırt üstü uzan tatlı şeyler ye dinle kendini
Silacim45 Ecmelbeyza bende 18+3 üm dün ilk defa bir göz seğrimesi gibi hissettim ama bugün hiç hissetmedim. Demek ki arada oluyormuş
Ecmelbeyza Anne18 yaaa 🥰ah ne güzel . Güçlü bir vuruş mu yoksa hafif mi ? Ya ben de bugün yemekten sonra bayağ kıpır kıpır oldu ama minnoş şekildeydi 😅geçti ama 4 kere bi orda kıpırdanma oldu geçti geri ama ay bunlar minnacık nasıl hissettiriyolar ya .
Ecmelbeyza Anne18 Muz yiyim dur bakalım nolcak 😄yiyorum da her şeyden ama dinlemedim kendimi pek . Sadece yemekten sonra bişeyler oluyo orası kesin 😅
Tgbanne Ecmelbeyza hamile misin oooooooo hayırlı olsun canım benimm cok mutlu oldum cok cok cok cooook