Her turlu yoruma açığım
Esraaaa42 bence miraç çok güzel ❤️ sağlıkla gelsin paşa
Esraaaa42 Miraç oğlumun ismi Aşığım ismine 💙 2. Oğlum olucak Baybars ismi 💙
Esraaaa42 hepsi çok güzel ama anlam farkıyla miraç benim için bir adım önde 😊
Ucude çok guzel ama:)
cicegim_geliyor sizin en cok hosunuza hangisi gidiyorsa
Mirza sanirim cesurda hoş ama mirza
Benim oğlum olsaydı adı Miraç olacaktı ama prensesim olacak inşallah 🥰
Bireylulmasali hayirlisiyla insallah bir oglunuzda olur koyarsiniz
Bencede miraç güzel bir isim