Ftmklbk Iraz ben gebeliğinin en başından beri kullanıyorum. Gebelerde kullanıyo sürekli. Için rahat olsun. Zaten sadece kan pihtilasmasini önlüyor o
Bgmky Iraz ben bebeğime bişey olmasın diye gebeliğimin başından beri kullanıyorum canım içini ferah tut 😊
Gzlgzl Bende başından beri kullanıyorum 14.haftaya geldik dahada kullanıcaz ama bugun duydum covid sebebı ile eczanelerden hastanelere gönderim baslamıs yakında ilaç bulamayacağız 🙈
SERNUR Iraz 5 aylık oldum bende gebeligimin ilk basından beri kullanıyorum pıhtılaşma yüzünden veriliyor. canım zaten aksi Bir durum olsa doktorun bırak derdi. Sonucta doktorun covid olduğundan haberi vardır