maviscik77 Kızlar adet tarihime göre bebeğimin 4 hafta geriden geldiğini öğrendim , 2 hafta sonra tekrar kontrolüm var 1 ay geçecek yani sizce gelişimini tamamlar mı , yaşayan oldu mu daha önce
34_21_23 maviscik77 kaç haftalıksınız. İlk haftalarda geriden gelme yoktur geç döllenme vardır. Benimde 4 hafta fark var adet tarihine göre. Doktorum yeni adet tarihi düzenledi
grmz31 maviscik77 merak etmeyin şu an çok erken gerilik saptanması doktor kontrollerinizi ihmal etmeyin önünüzde çok yol var daha ilk haftalar böyle şeyler olabilir benim doğuma yakın bebeğim küçücüktü iki haftada kocaman oldu fark kapandı o yüzden en iyisini tetkik ve tahliller ilerleyen zamanlarda doktor takibinde anlayabilirsiniz
Tugceasl maviscik77 benim doktorumu değiştirmiştim bu geri gelme mevzusu yüzünden kendi doktorum da bazı doktorların makinaları yetersiz yada ell ölçümlerine dikkat etmedikleri zaman böyle sonuçlar çıkıyor ama endişenecek bi durum yok demişti 17 haftadan sonra düzene girmeye başlar demişti dediği gibi de oldu şuan 20+1 haftalık ve artık haftası ile uyumlu gidiyor çok şükür 🌸
1453123S2 Bende de var korkma benimde 10 gün sonra kontrolüm çok normal bir şeymiş bizlerin yumurtlaması geç olmuş