pinar55 Sizin muhtemelen hashimato ya da guatrınız oldugu icin ilaç kullanıyorsunuzdur, normalde 5′in alti normal degerlerdir ancak gebelikte 2.5 alti olmasi gerekmektedir. Sonucunuza göre kadindogumunuz ya da dahiliye doktoru dozu artiracaktir gebelik süresincede yakın takip yapilmasi gerek, gebelik ilerledikce ihtiyaç artacaktir.