24-26 İyi akşamlar. Dün çatlatma iğnesi oldm öğlen 12 de. Oturup kalkarken, idrar yaparken kasıklarım acıyor( ağrı sancı değil) normal mi ya? Birde damar gibi akıntımda kan oluyo doktora sordm normal dedi. Yaşayan var mı?
kubra_c 24-26 kasıkların da ağrı sancı acı olması normal canım bende yaşamıştım hatta 5yumurtam geliştiği için çok şiddetli olmuştu yormamaya çalış kendini bol bol uzan dinlen 🤲🏻
Merrvvee 24-26 yumurta oluşurken normal kasıkların ağrıması ama damar gibi kan neden olmuş bilmiyorum
kubra_c 24-26 yok hepsi çatlasa zaten yerimizde duramazdık :) ama zorluyor fazla yumurtanın olması içlerinden bir yada en fazla iki tane çatlama şansı oluyor genelde benim bir tane çatlatmıştı